Napíšte nám
Ako podať infožiadosť?
Infožiadosť je možné podať:
- elektronicky, prostredníctvom e-mailu na adresu: sekretariat@nke.agel.sk
- osobne, na sekretariáte generálneho riaditeľa, na adrese Nemocnica AGEL Košice-Šaca, Lúčna 57, 040 15, Košice-Šaca
- poštou adresovanou na: Sekretariát Nemocnica AGEL Košice-Šaca, Lúčna 57, Košice-Šaca 040 15
Povinné obsahové náležitosti žiadosti: meno, priezvisko, adresa, telefonický a mailový kontakt (ak je k dispozícii). Predmet žiadosti a konkretizovanie žiadosti. Žiadosti vybavujeme do 30. kalendárnych dní. V prípade odvolania je potrebné postup, ako pri podávaní žiadosti, zopakovať. Prípadné poplatky sa odvíjajú od obsahu žiadosti, v zmysle platného cenníka ) https://nemocnicakosicesaca.agel.sk/o-nemocnici/na-stiahnutie/cennik.pdf. Žiadateľ bude upozornený o výške prípadných poplatkov vopred.
Ako podať sťažnosť?
Sťažnosť je možné podať:
- - elektronicky, prostredníctvom e-mailu na adresu: sekretariat@nke.agel.sk
- - ústnym podaním (v zázname o podaní ústnej sťažnosti),
- - písomným podaním v listinnej podobe na sekretariát generálneho riaditeľa prostredníctvom zamestnancov zdravotníckeho zariadenia, poštou alebo prostredníctvom zbernej urny označenej ako podnety pacientov.
Sťažnosť musí byť čitateľná, zrozumiteľná, musí byť z nej jednoznačné, proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje a čoho sa sťažovateľ domáha. Sťažnosť v listinnej podobe musí obsahovať vlastnoručný podpis sťažovateľa. Lehota na vybavenie sťažnosti je do 60. pracovných dní. Za prešetrenie a vybavenie sťažnosti je zodpovednou osobou právna služba AGEL SSC v spolupráci s vedúcim zamestnancom dotknutého pracoviska. U anonymných sťažností, ktoré sú preskúmané interne vedením zdravotníckeho zariadenia, sa prešetrenie nezverejňuje.