Napíšte nám
Ako podať sťažnosť?
Sťažnosť je možné podať:
- - elektronicky, prostredníctvom e-mailu na adresu: [email protected]
- - ústnym podaním (v zázname o podaní ústnej sťažnosti),
- - písomným podaním v listinnej podobe na sekretariát generálneho riaditeľa prostredníctvom zamestnancov zdravotníckeho zariadenia, poštou alebo prostredníctvom zbernej urny označenej ako podnety pacientov.
Sťažnosť musí byť čitateľná, zrozumiteľná, musí byť z nej jednoznačné, proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje a čoho sa sťažovateľ domáha. Sťažnosť v listinnej podobe musí obsahovať vlastnoručný podpis sťažovateľa. Lehota na vybavenie sťažnosti je do 60. pracovných dní. Za prešetrenie a vybavenie sťažnosti je zodpovednou osobou právna služba AGEL SSC v spolupráci s vedúcim zamestnancom dotknutého pracoviska. U anonymných sťažností, ktoré sú preskúmané interne vedením zdravotníckeho zariadenia, sa prešetrenie nezverejňuje.